Reisverhalen

Laatste reisverhalen

• :)

20 augustus 2014 valeriedk Nieuw-Zeeland

Hee! Zo, het is al weer een tijdje geleden. Ik mag dan wel helemaal in Nieuw Zeeland zitten, maar dat betekend helaas niet dat ik altijd wat te vertellen heb. Ik heb nog steeds gips om me arm, hopelijk nog maar 3 weken te gaan. 1 september weer naar de dokter en misschien mag het gips er dan al af in plaats van de week daarna. So fingers ...

work-travel, backpacken, groepsreis-australie

• Update eerste 3 weken

20 augustus 2014 frederiekeingeorgia Verenigde Staten

Hee iedereen, Ik ben hier nu zo’n 3 weken, heb veel gedaan en heb me geen moment verveeld. Bij deze dus een update over mijn leventje hier.  Ik kan het heel goed vinden met mijn gastgezin. Van tevoren heb ik niet al veel contact gehad waardoor ik ook niet al te veel verwachtte. Toen ik hier aankwam was ik dus echt overdonderd over hoev...

• Hello America!

19 augustus 2014 juliagoesusa Verenigde Staten

Wat zijn de afgelopen dagen snel gegaan! 12 dagen geleden schreef ik nog een blog over de voorbereidingen en nu ben ik gewoon in Amerika, ik kan het nog steeds niet geloven. Ik zal vertellen wat er de afgelopen dagen allemaal is gebeurd.  Op woensdag 13 augustus ging 's ochtends om kwart voor 4 de wekker. De avond ervoor had ik mijn koff...

• weekend!

19 augustus 2014 familiemeester Ghana

Als eerste bedankt voor jullie leuke reacties op onze blogs!! Afgelopen weekend hebben we onze omgeving verkend. We zijn naar Kakum national parc geweest. We waren niet de enige die over de touwbruggen wilden. Hele bussen vol Ghanese schoolkinderen hadden het zelf idee. Er zijn niet heel veel attracties in Ghana! Verder hebben we ook Ca...

vrijwilligerswerk, gezin, vrijwilligerswerk-voor-gezinnen

• Youtube video New York

19 augustus 2014 daniskotter Verenigde Staten

Mijn fimpje is eindelijk klaar! Ga naar: https://www.youtube.com/watch?v=hXPonIJ8GcE om het fimpje te zien!

• Eerste dagen

19 augustus 2014 gabyjanssen Verenigde Staten

Zaterdag ochtend ging om 3 uur de wekker, we hadden al onze spullen al ingepakt dus konden we bijna direct weg. We kregen nog een ontbijtje to go (alweer een bagel) en toen stapten we om 4 uur in de bus richting het vliegveld.  De vlucht ging goed, ik zat in het kleinste vliegtuig dat ik ooit gezien heb (20 rijen van 3 stoelen) en we had...

• Drie dagen oriëntatie in New York City

19 augustus 2014 savgoesusa Verenigde Staten

Hallo, Inmiddels ben ik al weer drie dagen bij mijn gastgezin, maar ik zal zondag een blog schrijven over de eerste week. Nu zal ik vertellen over de drie geweldige dagen in New York City. Dag 1 Het vliegtuig vertrok woensdag 13 augustus om 9.15, wat betekende dat ik om 6.15 op het vliegveld werd verwacht. Lekker vroeg mijn bed uit dus. ...

Lees meerVerbergLees verhaal
  • Het aftellen is begonnen!

19 augustus 2014 emmyurlings Nederland

Lieve allemaal, Op dit moment ben ik onderweg naar Nijmegen, om kennis te maken met mijn reisgenootjess - een mooi moment om mijn eerste blog te plaatsen. Na mijn studie kwam al snel de vraag ‘wat ga ik nu doen?'. Voor mij best een lastige keuze; mijn opleiding was me niet bevallen en ik had geen zin meer om naar school te gaan. Werk...