Alle media van gebruiker “lisannetaalcursusbournemouth”

Foto's

Reisverhalen

• Dag 31, de terugreis

8 augustus 2019 lisannetaalcursusbournemouth Verenigd Koninkrijk

We stonden vanochtend om 06:45 op! Erg vroeg! Maar papa en mama waren al eerder wakker, doordat ze niet meer konden slapen en Carsten en ik waren eigenlijk ook al wakker, maar lagen nog een beetje in bed. Daarna hebben we de koffers mee naar beneden genomen en in de auto gelegd. Toen hebben we in de pub ontbeten. Er was nog best wat keus,...

Lees meerVerbergLees verhaal
  • Dag 30

7 augustus 2019 lisannetaalcursusbournemouth Verenigd Koninkrijk

Vandaag hadden we de wekker weer eens gezet, zodat we op tijd konden gaan ontbijten, omdat de taxi om 10:00 zou voor rijden. We gingen namelijk om 11:00 meedoen met een free tour in Cambridge. We waren uiteindelijk dus iets te vroeg voor de walking tour, maar toen zijn we nog even een klein rondje gelopen en hebben even koffie gehaald. Da...

Lees meerVerbergLees verhaal
  • Dag 29

5 augustus 2019 lisannetaalcursusbournemouth Verenigd Koninkrijk

Vanochtend kregen we weer ontbijtje van Zoe. Eitje, yoghurtje, toast, was wel weer lekker! We hadden ook weer een beetje kunnen uitslapen, maar waren zoals gewoonlijk wel weer allemaal op tijd op. Daarna de auto weer ingepakt en naar Bar Hill gereden het plekje waar ons hotel zit, dichtbij Cambridge. Onderweg waren we even voor een koffie...

Lees meerVerbergLees verhaal
  • Dag 28

5 augustus 2019 lisannetaalcursusbournemouth Verenigd Koninkrijk

Lekker uitgeslapen en vanochtend mochten we zelf ons ontbijt maken, omdat Mark en Zoë van het huis weg waren. Daarna zijn we naar Bourbon-on-the-water gereden. Een heel schattig plekje met een riviertje en veel leuke huisjes. Toen zijn we de wandeling uit het boekje gaan doen die vanuit dat plaatsje om het meertje in de buurt zou lopen. ...